10 Mayıs 2011 Salı

beyaz white kareli ÇIZ_GILI okula yeni başlayan bir çocuk masumluğu gibi oldu aman çok dokunaklı oldu be beyaz işte hatta AK :)

amcaoğlu yemege gelince besmele çektinmi diye sorunca GÜLEREK BESMELE DERDİ o an boğasım gelirdi:):):):) aklıma o geldi bir an hayde bismillah diyerek yazdım bence açılış yazısının dizelerimi ....................... beyaz bir sayfa galiba burası ama fon şuan siyah ileride nasıl olur bilemem ya desenli ya çocukluk resmimle neden blog açtım niye açtım ne için açtım açtımda açmadımmı dedim geldim açtım(UMUDUMUZ ŞABAN)............ gerçi bende açmadım ya uzun hikaye :) açılışı yapıyorum şatafat dolu bakan başbakan falan filan püsür gelsin isterdim bir kırmızı kurdale gibi yeni gelinin belindeki renkten kırmızı kurdaleyi kessin isterdim ama sadelik iyidir yahu işte arada bir içimden ne geliyorsa yazmak için açtım hayır hayır manyak değilim aklımıda yemedim açtım işte::)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder